En desperat hemmafrus bekännelser

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Elin Ek - 29 september 2011 09:11

Idag försökte jag bota min träningsvärk med mera träning... Fy fan i helvete vad tungt det gick (lyfte även på mer vikter) Så nu skulle jag behöva assistans för att tvätta håret :P


Häller i mig en liten proteindrink nu lite snabbt innan jag ska hoppa in i duschen för att göra mig i ordning för jobb... Dagens smak blev hallon och blåbär. Jag gör ju egna drinkar med mjölk, grädde, proteinpulver (whey 100) och lite frysta bär. Dom smakar helt okej faktiskt... Jag smaksätter hellre själv än att köpa pulver med smak på, dels blir det inge sötningsmedel och sen kan man variera sig lite...


Nä, klockan springer iväg, hoppa in i duschen, göra ett försök till att tvätta håret med mina skakiga armar sen ska lite smink på också, det kan bli intressant när man smådarrar lite sådär ;)

Presentation


Mitt namn är Elin, här skriver jag om min vardag som mamma, om min viktnedgång med LCHF, mina intressen, och allt som hör livet till...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards