En desperat hemmafrus bekännelser

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Ny blogg

Av Elin Ek - 7 januari 2012 13:17

Jag vet att jag ibland gnäller på människor som byter blogg hela tiden, men jag är så jävla less på att inte kunna blogga från mobilen på ett enkelt sätt.
Därav bloggtorkan då jag sällan sitter vid datorn utan surfar en hel del från mobilen, dessutom är det drygt att hela tiden föra över bilder från mobilen till datorn.
Just därför byter jag blogg, för att se om blogglusten kommer tillbaka.


Hänvisar er därför till:


Http://iskugganaveken.wordpress.com


Och så jävla ofta byter jag inte blogg ändå ;) Inte ens en gång om året...
Ni får dock ha överseende med hur bloggen ser ut ett tag, ska fixa en ny header bara jag får ordning på photoshop och lite sånt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ek - 2 januari 2012 01:09

Av Elin Ek - 30 december 2011 14:05

Jag gruvar mig lite för abstinensen, sockerabstinensen alltså. När jag började med LCHF var den hemsk, två veckor med extrem huvudvärk och trötthet. Sen när jag åt vanligt ett tag och sen började om med LCHF hade jag ingen abstinens alls. Nu har jag ...

Av Elin Ek - 30 december 2011 13:49

Mamma och Pappa tog lilltjejen på en promenad idag, tanken var att jag skulle göra lite nytta här hemma. Får jag nånting gjort? inte ett jävla skit.Efter att ha somnat halv tre i natt, och sen vaknat av lilltjejens hostningar är jag lite trött idag. ...

Av Elin Ek - 30 december 2011 00:21

Nu var det några dagar sen igen, jag är fortfarande helt matt och slutkörd (känns det som i alla fall) Stormen snuvade mig på min sovmorgon eftersom att N blev utringd för att röja väg. Han fick börja med att röja vägen från oss då två träd vält ner....

Av Elin Ek - 24 december 2011 00:44

Då är klockan efter midnatt och det är faktiskt julafton, jag har noll julkänsla, trots alla paket och snön som faktiskt kom även om det bara var lite.   Jag är egentligen inget stort fan av julen, men det har jag nog nämnt tidigare. Jag är en så...

Presentation


Mitt namn är Elin, här skriver jag om min vardag som mamma, om min viktnedgång med LCHF, mina intressen, och allt som hör livet till...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards